ב"ה
תושב"ע היא הנקוד והטעמים של תושב"כ. אי אפשר להפריד בין תושב"כ ותושב"ע כי אי אפשר להגות בתורה בלי להוסיף את הנקדות
תורה שבעל פה = 1098 = 99 = תורה שבפעֻלה = גופי = סגול = אנכי חי = אנכי בהוה = טבע חי = קבוץ כנסת ישראל בהוה = 2097 = 99 = פה דוד = דוד פה = גוי יוסד = גוי יסוד = קרן אלמותיים = בנין תורה שבכתב = תורה כל התבל = כל אדם באמת = כל אדם בתורה שבכתב ותורה שבעל פה = 3096 = 99 = צו בשרך
תורה שבכתב = 1335 = 336 = שלו = אלה גופי החי לנצח = אלה תורה שבעל פה חיה לנצח = אלה תורה שבפעלה חיה לנצח
תורה שבכתב ותורה שבעל פה = 2439 = 441 = אמת = עולם הטעמים = 1440 = 441
עולם אמת = 1147 = 148 = עולם תורה שבכתב ותורה שבפעֻלה = 3145 = 148 = נצח = קמח = פסח = פסגה = פה חנה = כל הגה פה = כל אחד פה = פה נביא = בונה היסוד = כל אלמותיים = לנסח
תושב"ע ותושב"כ אחת הנה. הלומדים תושב"כ ותושב"ע כאחת חיים לנצח בגוף
הלמוד אינו תושב"ע - לא הבבלי ולא הירושלמי. תושב"ע היא הנקוש והטעמים של תושב"כ
למשל:
ב + דגש קל + שוא נע = 866 = סוף = בכל הצדיקים
התורה מתחילה מהסוף.
ס + שוא נע = 487 = שבעל פה = שבפעֻלה
א + חטף סגול = 917 = שם טוב = תחית גופי = תחית תורה שבעל פה = 1916 = 917 = עלץ בחתנתנו
א + חטף פתח = 1306 = 307 = רבקה = ששון = דגש = שוא
תשלום דגש = 1643 = 644 = חולם = ו + חלם = שלום השבת = שלום אשתו = שלום הבן = דמם = מעץ החיים = שם עץ הדעת טוב ורע = 2642 = 644 = שרה אמנו בלהה = לבי אמנו לומדת והוגה = לבי אמנו לילית וחוה