Sunday, January 25, 2015






חרפת חברת עמידר

כעת הצבעי מתקן את הנזק בבית שלנו שחברת #עמידר מסרבת לתקן. הנזק נגרם מנזילה מהנקז על הגג שלא הוקם כהוגן. הצבעי אמר: "אוי ויי" כשהוא ראה את המצב.
הוא בקש ממני לצלם את הנזק וציין כי העובש מגיע עד לרצפה ושאצלם זאת. אז הוא התחיל לגרד וראה את העומק של הנזק.
הפועל מ"עמידר" אמר לי כי התקון לא כל כך חשוב ודבר קל בכל מקרה שהוא יכול לעזות "בצ'יק". הצבעי עובד כבר חצי שעה ורק התחיל את הצביעה. הוא גרד את העובש הרבה זמן, משהו כמו חצי שעה. בתמונות תראו עד כמה העובש היה עמוק. לא עשיתי שום דבר לשנות את התמונות, אלא לישר את התמונות שצלמתי על הצד.

זאת חרפה שחברת #עמידר פטרה את הגב' רבקה איתן, אחרי 18 שנה שהיא עבדה אצל חברת "עמידר" נאמנה ובתפקידם מכובדים, כי היא אמרה שיש אי סדרים וכי החברה לא מתיחסת נכונה לדיירים.

כפי שכתוב ב"דה מרקר", זאת חרפה שחברת #עמידר# הוציאה סכום עתק לעשות סרטון שבח עצמי על חשבון הדיירים.

חרפת חברת #עמידר תהיה ידועה.

אציין כי אני מבטלת את  הוראת הקבע שיש לי עם חברת #עמידר כדי לכסות את התקון של קבלן פרטי ולא אחדש אותו כל עוד יש לי טעם רע בפה בגלל חברת "עמידר". גם עגמת נפשנו חייבת לבוא בחשבון.

אני תקוה כי מנהלי חברת #עמידר יצטערו על קושי הלב שלהם באמת ויטיבו ויתקנו את כל מחדליהם. אני מקוה שהם יגיע בעצמם להבנה כי לעזור לעניים זאת זכות גדולה ויהישו לעשות כן.


#Israel #Aliyah #StateOfIsrael #Jew #Amidar #IsraeliHousingAuthority #IsraeliMinistryOfHousing