Sunday, January 3, 2016

ב"ה

הרי את מקדשת לי בטבעת זו
כדת משה וישראל

הרי את = 616 = התורה = את ההרה
= את חברה = אתה עצמי = דורות
= את עמי הידוע = מלכות עמי
= מועד מלכות = מלכות אליהו הנביא
= מלכות הויה כל בית ישראל יחד כל חי
= 1615 = 616

מקדשת = 844 = מקדש  הנשמה
= מקדש כל ספרי = מקדש כל עפר
= מקדש כל שכל

הרי את מקדשת = 1460 = 461 = אני הנשמה
= אני הכלה שלי = נוה עולם שמחה שלי
= את עולם שמחה = את עולם גשמי
= אני עולם גשמי שלי

לי = 40 = מ = ולד = גואל
= גו אל = ויחיו = חי יחד
= נעשה גו אדם = 1039 = משפטים

הרי את מקדשת לי = 1500 = 501
= אשר = ראש = המלכות = מלכותה
= גם את מלכות = את מלכות משה רבנו
= מלכות בבשרך

בטבעת זו = 496 = צות = צרור = מלכות

הרי את מקדשת לי בטבעת זו = 1996
= 996 = עלץ שלומכם = קרן שלומכם
= עלץ מלכותך = עלץ רצון
= רצון העתיק הקדוש
= העתיק הקדוש מלכותך
= העתיק הקדוש שלומכם = עשו היום

מקדשת לי בטבעת זו =  1380 = 381
= עושה = מלכות מקדשת לי

כדת = 424 = בכתב = קדש הקדשים
= 1423 = 424 = את הביאה
= אתה העתיק הקדוש והעתיקה הקדושה
= את מלאך המות = את חיה

טבעת = 481 = פאת = סוד אתי
= סוד אלישע = נהיה אלישע
= את יסוד = את  ועד = יסוד ישעיהו

הרי את מקדשת לי בטבעת זו כדת
= 2420 = 422 = כתב = זוגות = את הזוג
= אהיה את = אהיה ישעיהו = היו את
= היו ישעיהו

הרי את מקדשת לי בטבעת זו כדת משה
= 2765 = 767 = משה כתב
= כתב משה = כתב הספר = בן א-דני
= שבת א-דני = בת א-דני מכל דור

כדת משה וישראל = 1316 = 317
= עלץ אבישג = חדשה = מחדש
= ישב בבשרך = חדש בבשרך

כל חתונה הברית החדשה.

הרי את מקדשת לי בטבעת זו כדת משה וישראל
= 3312 = 315 = היש = באהבה בצבור = השבח
= שבחה = חשבה

וְאַתָּה אֱנוֹשׁ כְּעֶרְכִּי; אַלּוּפִי, וּמְיֻדָּעִי אֲשֶׁר יַחְדָּו, נַמְתִּיק סוֹד; בְּבֵית אֱלֹהִים, נְהַלֵּךְ בְּרָגֶשׁ. ישימות (יַשִּׁי מָוֶת), עָלֵימוֹ--יֵרְדוּ שְׁאוֹל חַיִּים:  כִּי-רָעוֹת בִּמְגוּרָם בְּקִרְבָּם – תהלים נ"ה י"ד-ט"ז