Sunday, January 10, 2016

ב"ה

כל רגע בו יהודי לומד את התלמוד הוא רגע של 
ביטול תורה

אני מחויבת לאומר דברים שאני יודעת לא יתקבלו בשמחה. אבל עלי לאומר אותם כי הם האמת.
כל רגע בו יהודי לומד את התלמוד הוא רגע של ביטול תורה. התורה היא התנ"ך ואין עוד בלעדיה. משנה תורה הוא ספר דברים. תורה שבעל פה היא דברי הנביאים וההשראות והחידושים אותם אנו מקבלים כאשר אנו משננים את דברי הנביאים.
התלמוד הוא תורה באותה מידה בה משקה בפחית המכיל 5% של תרכיז פירות מבושל עד מוות משומר עם כימיקלים, סוכר לבן, מים לא טהורים וגזים, הוא מיץ. למעשה, המשקים הסינטטיים הם פועל יוצא של טיב לימודי התלמוד. כלימודינו כך המשקים והמאכלים שלנו - תג לתג.
אני מצטערת. כואב לי נורא לכתוב את הדברים האלה. אבל זאת האמת. מי שכתבו את התלמוד גרמו לגלות. הגלות יותר גרועה מאשר אנחנו חושבים. הגלות היא תלישה מהשדה בו נמצא עץ החיים. הגלות היא היותנו בעולם בלהות דמיוני. הלומדים תלמוד מנציחים את הגלות הנוראית הזאת ואז הם בוכים על אי-הצדק שהם שרויים בו.
אנחנו לא צריכים לדאוג על הדברים הכתובים בתנ"ך כי אינם מעודכנים לזמננו. הם נכונים בכל זמן. הם דברי אמת נצחיים ומתאימים לכל עולם. הם העולם הזה בכל זמן והם העולם הבא. הלומד תנ"ך לעומק חי בעבר, בהוה ובעתיד בוזמנית וניזון מהחכמה בכל זמן ובכל מקום. המתעסק עם תלמוד על חשבון לימודי התנ"ך לא הולך לעולם הבא עם הקדושים העתיקים וגם לא עם הצאצאים שלו.
עולם הבא של השרויים בתלמוד הבבלי יהיה התקופות בין הגרוש לבבל לבין התקופה של הבית השני עם כל הזוועות באותם הזמנים. לומדי התלמוד רואים כי סגנון הביגוד והתספורות משתנים, והטכנולוגיה מתקדמת. אז הם באשליה כי הזמנים מתקדמים.  אבל המצבים מדור לדור הם אותם מצבים נוראים. הנה אנו רואים אמת נוראית זאת בימינו. הלומדים תלמוד אינם מתקדמים בזמן. התקדמות היא התקרבות יותר ויותר לחכמה הקדמונית, וגם ראיית העולם בהוה משתפר ומתייפה ומתעמק באופן מתמיד וההוה הוא לראות את כל  הזמנים בו זמנית. רק לומדי תנ"ך מגיעים למצב שמח ונפלא זה. הם חיים בעולם הזה, בעולם הקדמון ובעולם הבא תמיד.
התנ"ך הוא ארץ ישראל ואוהבי ה' יחזרו הביתה.
אנא, רחמו על עצמכם! חזרו אל ארץ ישראל, ארץ הקודש - היא התנ"ך וכל פרי הנולד והנובע ממנה.