Saturday, February 6, 2016

ב"ה

המלך דוד – האוהב הוא המלך

עלינו להבין כי מצוות המלכה היא מצוות ברית המילה; מצוות כתיבת ספר תורה, מילה במילה, ומצוות המילה היא מצות מילת הלב. כל אלה הן מצווה אחת.

דוד  = 14 = אוהב = אהוב

כשאנו אומרים אודות מישהו: הוא אוהב, אנו אומרים:

הוא אוהב = 26 = הוא אהוב
= הוא דוד = דוד בי = כל בית ישראל
= 1025 = 26
= יחד כל בתי הממלכות  = הקדושים
= האדם הקדוש = עמך קדוש = הויה
= האדם הקדוש = עמך קדוש = כל בית ישראל יחד

כשאנו אומרים: הוא אוהב אותנו, אנחנו אומרים:

אותנו = 463 = נביאת = נבאתי = את בני
= גנתי  

הוא אוהב אותנו = 489 = טפת = גופת
= נבאתי עמך קדוש = נביאת הויה

כאשר אנו אומרים: אני אוהב, אנו אומרים:

אני אוהב = 75 = אני אהוב = אני דוד
= מלה = מהל

אני אוהב אותו = 488 = פתח = הגעתי

כאשר אנו אומרים: אני אוהב אתכם, אנחנו אומרים:

אתכם = 1021 = 22 = את הכתר = כתר ישעיהו
= יחד = אהב אוהב = אהב דוד = אהב ואהב
= הטוב = הזהה

אוהב אתכם = 1035 = 36
= אלה = לאה = אהל = את כתר דוד

אני אוהב אתכם = 1096 = 97 = אמנו

האות ת  = 400 = הנשמה. לכן, אם אנו מוסיפים את האות ת למילה אוהב כדי לדבר בלשון הנקבה, אנחנו מוסיפים את המילה הנשמה לביטוי.

אוהבת = 414 = דוד הנשמה = אוהב הנשמה

האוהבת = 419 = טי"ת = אבותי = אתה אחד
= אתה אהבה = אחתי = אחדות = הנשמה האוהבת
= חוה הנשמה = הוגה כל ספרי = כל הוגה שמי

דהיינו, כאשר אנו אוהבים מישהו וכאשר אנו רואים כי מישהו אוהב אותנו, אנו ממליכים אותו. אנחנו הנביאים הממליכים את המלך דוד. כאשר אחרים רואים כי אנו אוהבים אותם או חושבים או אומרים לעצמם: הוא אוהב אותי, הם ממליכים אותנו.

אותי = 417 = אות י = האות ה = זית = הבית

הוא אוהב אותי = 443 = מתג = גלית = תגלי
= בתולה = בית אל = אל בתי = א-ל בקדשו

ואם נראה לך כי הדבר אינו נכון או לא מספיק גרנדיוזי, אם אתה לא רואה או לא מאמין כי זה כל הענין של דוד המלך, אם אתה לא מקבל כי דוד הוא כל אדם אוהב ואהוב, אזי עליך למול את לבך כי זה סימן כי לבך ערל ועדין אין לאהבתך העוצמה להמליך ובוודאי לא להיות מומלך. לך, בני, לך ומול את עצמך כי ערל לב אינו יכול ללמוד או להבין או לפרש את התורה נכונה.