Thursday, May 28, 2015

ב"ה

מלך = רשע

וְהַנַּעַר שְׁמוּאֵל מְשָׁרֵת אֶת-יְהֹוָה – ספר שמואל הנביא ג:א

וַיֹּאמֶר יְהֹוָה, אֶל-שְׁמוּאֵל, שְׁמַע בְּקוֹל הָעָם, לְכֹל אֲשֶׁר-יֹאמְרוּ אֵלֶיךָ:  כִּי לֹא אֹתְךָ מָאָסוּ, כִּי-אֹתִי מָאֲסוּ מִמְּלֹךְ עֲלֵיהֶם
. שם, ח"ז

אחד הסודות החשובים ביותר של ענין 'מלך' הוא:

מלך = 570 = רשע

השם יתברך לא הסכים לשים מלך על עם ישראל בששון – אלא, בשברון לב, מתוך עלבון וביודעין שרק כך, מתוך סבל, העם הטיפש המבקש מלך בשר ודם עליהם יבינו את הטיפשות בדבר.

אין מלך בשר ודם שאינו רשע במידה זו או אחרת. המלך הכי צדיק נשאר רשע. עצם הבקשה להיות מלך על עם, הוא רשע.

כל מבקש מלך בשר ודם על ישראל לא ביער את הרשע בקרבו. המבקש מלך על העם רואה את עצמו חזק ומתכוון למלוך על העם בעצמו או הוא רואה את עצמו חלש ומבקש להיות מקורב אל המלך ולהתחנף למלך תמורת הטבות.

וכן, לא יבוא שום בן דוד הרשאי להיות מלך על ישראל. בספר מלכים כתובים חטאי המלכים במפורש. אף מלך בשר ודם לא היה מושלם – ואין לסתור את הכתוב או להתעלם ממנו כדי לקדם איזו אג'נדה כדי לשלוט במרמה.

כמו כן:

מנהיג = 108 = חצי = חק = קח

המבקש להיות מנהיג הוא חצי אדם. לכן, כל מנהיג דורש לקחת כי הוא מרגיש חוסר פנימי. הוא לוקח ולא נותן. כל מנהיג ממציא חוקים, לכאורה, להצדיק את השוד.

שליט = 349 = שמט = השמד

כל שליט מבקש לשמוט את כתבי הקודש ולהשמיד את העם הקדוש גם ברוחניות  וגם בגשמיות כי הוא מרגיש פגוע מכך שיש מעליו רבון העולמים ומבקש לבוא במקומו.

שימו לב כי הנביאים הקדושים נקראים משרתים ואף עבדים של רבון העולמים – וטוב להם בחלקם.

עבד = 76 = בני דוד = לב ילד = לב לבבי = נביא אחד = נביא אהבה

שרת = 900 = שם = עולם צדק = גוף חוה חסד
= גוף חוה כנסת ישראל = 1899 = 900

כֹּה-אָמַר יְהֹוָה מֶלֶךְ-יִשְׂרָאֵל וְגֹאֲלוֹ, יְהֹוָה צְבָאוֹת: אֲנִי רִאשׁוֹן וַאֲנִי אַחֲרוֹן, וּמִבַּלְעָדַי אֵין אֱלֹהִים. – ספר ישעיהו הנביא מ"ד:ו

יש לישראל אך ורק מלך אחד: העתיק הקדוש ושגלו העתיקה הקדושה הזהה לו במדויק תג לתג – והיא כנסת ישראל, שהיא כלל הנביאים והצדיקים – המכונים אין סוף בגוף. עם ישראל בניהם – כל אחד בישראל נסיך או נסיכה עד שמגיעים לבגרות ונהיים מלך או מלכה זהים לעתיק הקדוש והעתיקה הקדושה תג לתג.
רק המלך העתיק הקדוש ושגלו, האחד והיחיד, הוא ברמת ענין 'מלך' זו:

מלך = 570 = לי לך = עתק