Wednesday, May 20, 2015

לידיעת הציבור - מדינת ישראל גם סוחרת בילדים

תפירת תיקים ע"י פרקליטות המדינה היא השיגרה נגד אזרחים טובים הפועלים למען הצדק והמשפט במדינת ישראל.
למשל, מבקשים מאסר בפעול עבורי בגין מקרה אחד של "העלבת עובד ציבור". לפני שלוש שנים, אחרי מותו המשונה של השופט משה בו עטר, עשיתי שני סרטונים בני שתי דקות כל אחד, אחד באנגלית אחד בעברית, בהם הודעתי כי שני מבוגרים צעירים טוענים כי מרים בן עטר, פקידת הסעד הראשית במחוז הצפון ואלמנתו של השופט משה בן עטר, התעללה בהם כשהם היו ילדים חוסים במשמורת המדינה. אחת מהם מדווחת אל צורת התעללות התואמת את צורת מותו המשונה של בעלה של מרים בן עטר, השופט משה בן עטר - איום לחנוק את הילדה החוסה בשקית ניילון תוך כדי צחוק פרוע.
אציין כי קבלתי את כתב האישום חודש אחד לפני שהסיפור של רונאל פישר התפרץ בחדשות. קבלתי את כתב האישום ב-יוני 2014 - שלש שנים אחרי שעשיתי את הסרטונים. אמנם שחקרו אותי במשטרה בגלל הסרטונים - לא הגישו כתב אישום עד אז.
אני בקשתי חקירה של מותו המשונה של השופט משה בן עטר באותם הסרטונים ואמרתי כי מטופלים של מרים בן עטר שלא הכירו זה את זו לפניכן אומרים שהיא התעללה בהם כשהיו ילדים חוסים.
במקום לבדוק למה ומדוע יש קשר מוזר בין מותו של משה בן עטר בהשמת שקית ניילון על ראשו ומשהו שמרים בן עטר כתבה בתסקיר לבית משפט אודות שקית ניילון, (שהמשפחה של אותה הידלה אומרת שהם לא הבינו למה ומדוע מרים בן עטר  כתבה דבר כזה בענין בתם עשר שנים לפני שהשופט מת באותה הצורה) אני קבלתי כתב אישום בו אני מאושמת ב"העלבת עובד ציבור", בקשת חקירה (כאולו זאת עבירה) ופרקליטות המדינה מבקשת מאסר בפועל עבורי - אשה בת 57, חיה על קצבת נכות של 60%.

גם את המשפחה של אחת המתלוננים נגד מרים בן עטר רודפים בזדון. המשטרה מטילים טרור על המשפחה ללא לאות.

http://www.news1.co.il/Archive/001-D-364572-00.html